19. september 2010
Forrige: 8. juni 2010 Neste: 28. september 2010

Heltene møttes igjen etter å ha gjort andre ting en tid. Blant annet hadde Grakuushhk fartet rundt og forberedt et angrep på fengselet der Yarua sitter fanget, Kiri hadde fraktet passasjerer og forsåvidt også Grakuushhk, Kadavrin hadde studert under Denia og lært opp de to twi'lekene, og Batti hadde… øhm… tjent penger. Grakuushhk hadde fått vite at et angrep på fengselet best kunne gjennomføres om det også var et angrep i verdensrommet over planeten, og derkunne kompisene til Ssurg muligens være til hjelp.

Dermed gikk turen til Dosha for å snakke med dem. Audacious ble satt igjen på Iridonia c/o Ailees Dar, og smugleren Throgar hadde blitt leid inn etter en svipptur til Nar Shaddaa. I en tvilsom bar fikk heltene beskjed om å bli kastet ut rundt midnatt. Da dukket en doshunge opp og ledet dem til et kjellerlokale der de møtte motstandsbevegelsen. De sa seg ikke uvillige, og ble enige om å møtes på Iridonia om en måned.

Heltene kom seg faktisk vekk fra Dosha også uten å slåss. Turen gikk nå til Dac, der de uventet fikk kontakt med Maya, for anledningen kledd i siste Coruscant-mote, inkludert en svær parykk. Hun kunne fortelle at Bail Organa gjerne ville at de skulle komme til Ithor, der det skulle foregå et møte mellom en del senatorer neste måned. Kadavrin fant fram Torack Bocca, og han og Maya brukte kvelden og den neste formiddagen på å ha vill apesex i alle rommene i suiten hun hadde leid. Det ble shoppet litt mer handelsvarer, og heltene hoppet til Ithor, der varene ble solgt og de møtte Maya igjen.