23. juni 2009
Forrige: 12. juni 2009 Neste: 7. juli 2009

Heltene landet på Mon Calamari og fortalte myndighetene at de var der for å kjøpe krill. Grakuushhk, Cedine og Asparon dro for å kjøpe krill, mens Kiri skaffet ny motor med transponder. Senere kjøpte Cedine og Warck hvit spraymaling. Banthajegeren Ble lakkert om og fikk navnet Katarsis.

Grakuushhk mekket nye IDer (DC 25 å avsløre) til alle. Følgende nye identiteter ble til:

Gammel Ny
Kiri Vantai Ka Ervix
Cedine Joon Nayra Dronos
Grakuushhk Tarbacca
Ch'doon Miseen Qurrel Fey'ska
Ka'ara Miseen Bothryn Fey'ska
KLK-6 Ellis
Asparon Kano Jir Ty
Warck Oro Tessek

Grakuushhk kjøpte krill for 2000, Cedine for 3000, det ble kjøpt kjølekasser for 100 credits og Kiri punget ut for ny transponder og motor til til sammen 2500 credits. Katarsis står oppført i Ka Ervix' navn.

Mens skipet ble lakkert om gikk Cedine, Grakuushhk og Warck på cantina. Der så de ei støgg gungan-dame som manglet det ene øyet og en arkanian-fyr som skjulte en rustning under løstsittende klær. (I selvsamme øyeblikk fikk Kiri en forutanelse om at de var i fare.) Cedine forsøkte å sjekke opp arkanianen. Kiri kom og fortalte om forutanelsen, og heltene snak seg ut av cantinaen. Litt lenger borte i gata ble de angrepet av de to før nevnte, pluss en yarkora-snik som var kledd i fancy klær og hadde med seg ei twi'lek-danserinne. Det ble slåssing. Gunganen ble drept og yarkoraen stakk av, men arkanianen tok de til fange. Warck måtte slå ut en politimann som tok dem nærmest på fersken. Deretter ble ny kurs (Ylesia, Tatooine, Abregado-rae, Kargaaahk) plottet inn, og hvitmalte Katarsis tok av.

Fangen viste seg å være dusørjeger, og dusøren de jaktet på viste seg å være på Warck, men under navnet Ilan Marek. Warck innrømmet at det var navnet han var født med, og at Warck bare var artistnavnet han hadde som bryter. Dusøren var på 2000 død, 5000 levende. Dusørjegeren kunne også fortelle at Black Sun, og da særlig søsteren til Dellic Drons, hadde lovet ut dusør på heltene, men kunne ikke si hvor mye. Dusørjegeren ble dumpet av på Ylesia.

Det ryktes at dusøren på Warck hadde blitt lovet ut av Darth Vader selv. Grunnen er hemmeligstemplet, men dette er bestandig tilfellet i de sakene hvor Vader selv har lovet ut dusør. Det er også bestandig enkeltpersoner, og de har bestandig blitt tatt. Warck innrømmet at han hadde hatt en eldre bror som hadde sluttet seg til Jediordenen da han var guttunge.

Bothanene og Asparon Kano ble satt av på Ylesia. Deretter ble kursen satt til Tatooine.