26. januar 2010
Forrige: 12. januar 2010 Neste: 2. februar 2010

Heltene reiser til Mon Calamari og kjøper krill av en litt mysende fisker-quarren som røyker snadde. Grakuushhk går til innkjøp av 100 kilo. Batti blir så frelst på at krillen er levende, og kjøper 100 kilo til, alene.

Når de kommer tilbake til skipet, finner de Maya der. Hun ber om passasje på skipet som om hun ikke kjenner heltene fra før, og sier hun har blitt sendt av Bail Organa for å hjelpe til. Hun blir skipsvakt på Cato Neimoidia mens heltene flyr ned på planeten med shuttlen.

Heltene lander på Zarra, en hengeby, med shuttlen sin og bruker to dager på å lokalisere Warrick Raden, en devaronsk håndtlanger for Darga the Hutt. Batti sparker til en tigger. Heltene gjør seg til venns med en annen tigger ved å gi ham en del swoops de rapper fra en bikergjeng som prøver å true dem - bare en av bikerne slipper unna uten varige mén. Tiggeren viser dem hvor Raden holder til. Raden går, via sine håndtlangere, med på å møte heltene på kantinaen "Den Skitne Tøs", hvor Batti kjøper en prostituert, men blir skuffet fordi hun ikke er flink til å bite. Raden tar dem den tredje dagen med til Dargas palass, i en limospeeder, for at de skal kunne handle krill med hutten. Når de kommer dit, blir de møtt av en høyreist, arrogant, og skeptisk neimoidier ved navn Igren Demos; Dargas majordomo.

Demos tar heltene med inn i et dekadent dekorert rom på størrelse med en ballsal. De som holder til der er Darga selv, med en protokolldroid, og en mengde krimmiser. Det er mest neimoidere, twi'leker, gammoreanere og rodianere, men heltene vet at det står noen niktoer med geværer utenfor palasset og holder vakt. Kiri drar en tur tilbake og henter en smaksprøve av krillen de har med seg, og fisker noe nyttig info ut av sjåføren av limospeederen. Darga er skeptisk til å begynne med, men når han får levert en gratis smaksprøve av krillen, og finner ut at han har fått besøk både av podracingesset Krayt (Kiri) og gladiatorgeniet Cord Black (Kadavrin), blir han i bedre humør. Han liker særlig godt at Black banker snørra ut av Raden mens alle ser på, siden Raden visstnok hadde uleiliget Darga tidligere.

Etter slåsskampen blir Kiri oppvartet og forsøkt sjekket opp av utallige fans som vil ha fest i buksa hennes. Batti nyter større respekt enn noen gang før som Krayts mekaniker, og Kadavrin fornærmer en annen gladiator - en arrete twi'lek med en chip på skuldra. Grakuushhk havner i en lavmælt samtale om politikk med Igren Demos, som hinter til jedier og slutten på deres eksistens, uten å gjøre noe nummer utav det.

Heltene blir tildelt kvarterer i Dargas palass, og blir geleidet til rommene sine av en twi'lek-danserinne som tilbyr seg å massere Kadavrin etter slåsskampen med Raden. Ting går litt lenger enn forventet, og Kadavrin, som ikke har opplevd noe lignende, blir ganske forvirret. Han tar opp saken med Batti tidlig neste morgen. De andre får heldigvis sove i fred.