26. oktober 2009
Forrige: 4. oktober 2009 Neste: 3. november 2009

Grakuushhk og Kiri unnskyldte seg fra cocktailselskapet for å komme Cedine til unnsetning. Det hørtes skyting ved skipet, og da de var framme, viste det seg å være fire tjuvradder som forsøkte å stjele skipet. Etter en kort kamp var to nede og to på flukt. Batti skjøt godt fra seg. Det dukket opp en fyr ved navn Kadavrin på stedet. Grakuushhk fikk en følelse av at det var en god ting å hjelpe ham.

Midt på natta ble Grakuushhk vekket av Kaz. Han sa at ISB var på vei, og at det var best å dra til Mos Eisley. Banthajegeren viste seg å være flyttet allerede. Batti ble med som skipstekniker. Heltene reiste så med landspeeder gjennom ørkenen. Midtveis fant de vraket av en varespeeder lastet med skumle smuglervarer. Sjåføren, Kelko, en rodian, hadde Black Sun-badge. Han ble fraktet inn til et hospits i Mos Eisley og fikk se diverse merkelig oppførsel fra heltene. Etter en kort utspørring om en GX1 Lantillian ble Banthajegeren funnet. Den holdt på å bli malt om av en gjeng med sullustanere.

Inne i skipet var det en holobeskjed fra Kaz og Cedine. Kaz sa det var på tide å skille lag, og at Cedine hadde gått med på å bli med ham. Grakuushhk og Kiri ble blanke i øynene.