3. november 2009
Forrige: 26. oktober 2009 Neste: 17. november 2009

En noe betuttet gruppe helter forlot Tatooine i et nylig rød-og-svartmalt skip. Batti ble ansatt som skipstekniker med en lønn på 1000 credits i måneden, med muligheter for reforhandling etter tre måneder. Kursen ble satt til Kashyyyk, der Banthajegeren ble landet utenfor hovedstaden Rwookrrorro.

Trinn 1 skulle være å finne Rhaasguu, men det viste seg å være vanskeligere enn antatt. I landsbyen der han vanligvis holdt til var det færre folk enn før, og noen av bygningene var nye. Den nye klanlederen, Dewryyn, kunne fortelle at de fleste oppegående wookieene hadde blitt arrestert av Imperiet for noen måneder siden. Rhaasguu hadde dratt etter for å sjekke hva som var galt, og var også borte. Heltene mistenkte at de fleste hadde blitt gjort til slaver, og dro tilbake til Rwookrrorro for å undersøke.

I hovedstaden fantes det en konsentrasjonsleir for wookieeslaver. Kadavrin stjal en imperiell korporalsuniform og bløffet vaktene, slik at heltene kom innenfor døra. Vold oppsto. Enden på visa ble at samtlige imperielle vakter ble uskadeliggjort, for det meste av Kiri, hvorpå wookieene ble sluppet ut. Rhasguu viste seg å ikke være blant dem.

Det oppsto vilt kaos i hovedstaden, så heltene bestemte seg å legge beina på nakken. I romhavnen viste det seg imidlertid at det var landlås på samtlige skip. Kadavrin og Grakuushhk prøvde å bestikke mannskapet i kontrolltårnet, og det lyktes nesten, men i det samme merket de en forstyrrelse i Kraften. Det var fordi det dukket opp en 15-16 år gammel twi'lek som lyssablet ned folkene i tårnet (noe Grakuushhk og Kadavrin ikke syntes var så kult), opphevet landlåsen og stakk av. Dette utløste selvsagt en alarm. Banthajegeren tok likevel av, men ble innhentet av en star destroyer i bane rundt planeten. Imidlertid gikk Banthajegeren inn i hyperrommet før skipet ble skutt i fillebiter. Destinasjon: Iridonia.