8. juni 2010
Forrige: 25. mai 2010 Neste: 19. september 2010

Batti fikk et navn, Foraal, og dro til Naar Shaddaa. Ved å referere til Warrick Raden og si at Darga var død, fikk han i oppdrag å kidnappe Kela Zerex, den 12 år gamle dattera til påtroppende moff Zerex. Han hadde et forretningsforhold til Draba the Hutt, men hadde tatt seg vel mange friheter i det siste, og Draba ville ha mer kontroll på ham. Batti fikk med seg sin bekjente Silas Draver fra Bespin, foruten smugleren Throgar, sliceren Riin "Pixel" Ventra og feeorintorpedoen Dreyla.

Zerex skulle holde en avskjedsfest på Ord Adinorr, der han til nå hadde vært guvernør. Gjengen dro dit i skipet til Throgar, en GX1 Lantillian (ikke Banthajegeren). Pixel slicet seg inn i diverse butikksystemer og ordnet gavekort på klær, utstyr og leiespeeder, samt hotellsuite som allerede var betalt. Han slicet seg også inn i banken og fikk tilgang til samtlige transaksjoner på planeten. Gjengen gikk og kjøpte festklær.

Vel framme på festen var det litt fram og tilbake med planen. En mann med tynn bart fattet uforholdsmessig mye interesse for gjengen. Jenta ble lokalisert inne på et tilstøtende rom. Det var en gjeng stormtroopere i ei brakke utenfor. Silas Draver sto for et sabacc-spill som avledningsmanøver mens Throgar varmet opp fluktspeederen (og slo ned en butler), Dreyla uskadeliggjorde stormtrooperne med en stungranat og Pixel snek seg inn til jenta for å bedøve henne og snike henne ut bakveien (og omprogrammere en vaskedroid til å tro at hun hadde rømt på egen hånd). Mannen med den tynne barten fattet mistanke, så Batti hev en stungranat inn i folkemengden som avledningsmanøver. Batti og bartemannen hadde seg en liten slåsskamp som Batti vant lett.

Imens var bilen klar, og bare Silas manglet. Moff Zerex kom ut og skjøt mot speederen, så Throgar ga ham et lite kakk med støtfangeren. Moffen brakk begge beina. Dreyla dro inn og hentet Silas, som var travelt opptatt med å rane kåken. Da de flyktet, ble de jaktet på av en imperiell politispeeder, som ble blåst til himmels. Pixel tømte banken for 100000 kreditter, og Batti ranet til seg en astromech før gjengen rømte planeten.

Til de andre sa Pixel at han hadde tappet 50000 kreditter, og ga hver av de andre 10000. Throgar kontaktet nå resten av gjengen individuelt og forsøkte å selge thermal detonators. Dreyla oppdaget at de var falske, og ga ham en skikkelig lusing. Batti lot seg derimot lure til å kjøpe tre stykker. Foraal ble kontaktet, og moffdatter overlevert mot betaling og beskjed om at Warrick Raden kunne anse sine forbindelser til Draba som svært gunstige.

På vei tilbake besøkte Batti Yuqsem og Zam, som hadde økonomiske problemer og dermed fikk 6000 kreditter. Da ble de glade.