Anaxere

Oversikt over kjentfolk som er lokale og/eller fastboende på Anaxes.

Den Syngende Bantha

Dangos
Feeorin. Utkaster på Den Syngende Bantha. Rimelig diger. Fåmælt. Blå hud, stammetatoveringer oppover armene og i ansiktet. Visstnok nå, i følge Shivvan Thal, arrestert på grunn av vold.

La'phan, Syaree
Bothan-servitrise på Den Syngende Bantha. Brun pels, gullringer i ørene. Ler mye.

Olla, Peone
Twi'lek-servitrise på Den Syngende Bantha. Får mest tips av alle. Gråhvit hud, og store, fiolette øyne. Liker å pynte seg. Flørter med alle.

Talann, Maynard
Menneske. Kokk på Den Syngende Bantha. Middelaldrende, mørkhudet, glattbarbert, chubby, blid. Synger mens han arbeider.

Thal, Ryan
Menneske. Sjefen til Kiri. Eier kantinaen Den Syngende Bantha. Ung, men ikke naiv. Skeptisk til det meste. Rimelig kjekk, med langt mørkt hår og et lite "skurkeskjegg".

Andre

Ellom, Lyrio
Duros, hyperspacetekniker som fikk sparken samtidig som Kiri. Lettere alkoholisert og deprimert. Pleier å komme til Den Syngende Bantha for å drikke og klage sin nød til alle som gidder å høre på.

HK-87 og HK-88
To kloner fra Kamino som pleier å drikke på Den Syngende Bantha. Begge er Stromtroopers. De sier de føler seg som brødre, siden de alltid har gjort alle sine oppdrag sammen.

Joon, Rebo
Zylus Joons sønn, og da altså Cedines nevø. Creepy liten unge.

Joon, Zylus
Menneske. Den ganske mye eldre halvbroren til Cedine, fra farens første ekteskap. Jobber som romskipsmekaniker på spaceporten på Anaxes. Middelaldrende, ganske tynn og hengslete, litt blek, med mørkt hår og skjegg. Trivelig type.

Lannet, Killian
Menneske. Kiris tidligere sjef, fortsatt sjef for Lannet Transport. En tidvis vennlig, men som oftest businessorientert kar. Litt tykk og litt slesk. Har et kunstig bein, siden han mistet sitt i en romskipsulykke for noen år siden.

Thal, Shivvan
Menneske. Lillebroren til Ryan. Jobbet som hyperspacetekniker for Lannet Transport. Ikke så skeptisk som broren, men rimelig forsiktig likevel. Også rimelig pen å se til. Ligner sin bror, men er kortere av vekst og håret er kortklipt. Sist sett på Abregado-rae, der han hadde havnet etter at han vervet seg til Imperiets hær og ble sersjant.