Fiender

Albas, Sandroc
Arkanian bountyhunter. Pen, men utrivelig, med et stygt arr fra venstre munnvik til øret, som blotter tennene på venstre side. Hevet av skipet på Ylesia etter at heltene fanget ham på Mon Calamari og fikk info ut av ham. Dukket opp på Tatooine og ble tatt på fersken i å forsøke å sabotere Kiris pod. Overlatt til Kaz Nalant, som skulle "ta seg av ham".

Drons, ?
Søsteren til Dellic. Visstnok på jakt etter heltene for å ta hevn.

Drons, Dellic (død)
Menneske. Pilot og skurkaktig fyr som våre helter kom i kontakt med i Coruscants underverden. Mistenkt av Kaz Nalant for å være en av de som sprer propaganda imot Imperiet (bekreftet). Også mistenkt for å tjene seg rik på å ta med aliens og andre vekk fra the core mot urimelige summer (delvis bekreftet). Drons har vist seg å være en Black Sun-operativ, og ble arrestert av våre helter ved innfart til Ylesia. Ble senere henrettet for høyforræderi på Coruscant.

Nouffa, Ceelee (død)
Bountyhunter i Albas' gjeng. Støgg gungan-kvinne med bare en øyestilk, stråhatt, og cesta. Ble drept av Ilan Marek idet hun forsøkte å innhente bountyen på ham.

Saluka-Basheer "Jegeren" (død)
Bountyhunter i Albas' gjeng. Yarkora med fiolette snazzy klær med gullbroderier, bling, rifle, og turban. Stakk avgårde etter at Kiri skjøt ham et par ganger. Senere skamdrept av Cedine på Abregado-rae.