Reisende

Folk som heltene har møtt på både i løpet av sine reiser, og før den tid.

Aeelo
Zabrak. Heltenes kontakt på Abregado-rae.

Anemone "Blomsten"
En vennligsinnet felucianer som var tatt til fange av Black Sun, men befridd av heltene. Fraktet til Kargaaahk før heltene kunne kommunisere med henne, og ikke visste helt hva hun var. Senere fraktet tilbake til Felucia.

Batti
Aleena. Mekaniker. Se gjesteroller.

Bunt, Petrin
Neimoidier. Teknisk ekspert og reisende med skipet til Dellic Drons. Ble satt av på Mon Calamari etter Drons' arrestasjon.

Dar, Ailees
Zabrak. Søstera til Douca Dar. Se gjesteroller.

Dar, Douca
Zabrak. Bror til Ailees Dar. Tidligere jedi, ble såvidt reddet fra å falle til den mørke sida da heltene var innom Iridonia.

Demuur
Duros. Styrmann på romtransporten Coriolis, som forulykket (eller "forulykket") i 19 BBY. Satt av på Duro.

Dewryyn
Wookieedame som etter alt å dømme styrer Folkefronten for et fritt Kashyyyk mens Rhaasguu er borte.

Entar, Arcen
Menneske, og Cedines gamle flamme. Tidligere leiesoldat på oppdrag for Imperiet, nå innrullert i infanteriet og stasjonert på Geon-05. Opprinnelig fra Naboo, men kjempet på Imperiets side i The Second Battle of Naboo, i samme tropp som Cedine. Muskuløs og ganske kjekk.

Erdan
Menneske. Helt vanlig dude. Kompisen til Dellic Drons. Arrestert av Imperiet, men senere rømt fra en fangetransport som ble angrepet av heltene for å frigi Kaz Nalant.

Foxx
Bothaner. Navigatør på romtransporten Coriolis, som ble antatt forulykket i år 19 BBY. Foxx overlevde sammen med Felanil, Garrick, og Demuur, og ble plukket opp av Banthajegeren og kjørt til Duro.

Garrick
Menneske. Maskinist på romtransporten Coriolis. Ble tatt til fange av våre helter etter å ha vært delaktig i et frigjøringsforsøk på Yarua på Kashyyyk, men innrømmet i fangenskap å vite mer enn sunt var om Kiri og hennes søster. Satt vekk på en skogmåne fordi ingen ville levere ham inn til myndighetene, og ingen ville drepe ham. Senere flyttet derfra, og sist sett på Tatooine.

Jax
Menneske. Stor og sterk, kompisen til Dellic Drons. Arrestert av Imperiet, men senere rømt fra en fangetransport som ble angrepet av heltene for å frigi Kaz Nalant.

KLK-6
Klone fra Kamino. Tidligere soldat for Republikken under Klonekrigen. Del av den siste batchen med kloner som ble ferdigstilte fra Kamino i sin tid. Første han ble sett, hadde han skadet beinet og led sannsynligvis av en infeksjon. Dukket igjen opp på planeten i nærheten av Geon-05, og da i dramatisk verre tilstand. Kommet til hektene igjen etter et kirurgisk inngrep fra Grakuushhk. Sist sett på Mon Calamari.

Korgan (professor)
Leder for forskningsstasjonen Geon-05.

Macoom, Løytnant Darek
Menneske. Lagleder for leiesoldatlaget til Cedine og Arcen under slaget på Naboo. Han er i tredveårsalderen, muskuløs og bredskuldret, røyker sigarer, og synes det er pysete å bruke hjelm i kamp. Hodet og ansiktet hans er derfor fullt av skjemmende arr. Stygg i munnen i kampens hete, men spanderer gjerne en drink og et klapp på skulderen i fredstid.

Miseen; Ch'doon og Ka'ara
Bothanere. Passasjerer hos Dellic Drons, overraskende nok ikke under falske navn. Smuglet store mengder våpen til Ylesia, uvisst av hvilken grunn. Stakk av da Drons ble arrestert, prøvde først å slå ut heltene så de kunne få med seg cargoet sitt, men den gang ei. Heltene traff dem senere på Coruscant idet deres forhold til Imperiet fikk det siste skuddet for baugen.

Rhaasguu
Wookiee. Tidligere geriljaaktivist på Kashyyyk, leder for FolkeFronten For Et Fritt Kashyyyk. Overbevist av Grakuushhk om å legge ned våpnene og ha tro på Imperiet. Nå sporløst forsvunnet etter å ha dratt til Rwookrrorro for å undersøke hvor det var blitt av de andre wookieene fra klanen, fast i troen på at det måtte være en fornuftig forklaring på det.

Ssurg (død)
Trandoshaner. Tidligere soldat for Trandoshanske Nasjonalister. Døde i angrepet på starporten på Coruscant, idet han forsøkte å hjelpe heltene med å redde Kaz Nalant i bytte for å bli skysset hjem til Dosha.

Vantai, Felanil
Duros og Kiris eldre søster. Lenge antatt omkommet etter en romskipsulykke i 19 BBY, der hun var en av pilotene. Nylig funnet i live og ved god helse på planeten under Geon-05, og fikk sitte på til Duro i Banthajegeren.

Warck/Marek, Ilan
Krimmis og undergrunnsgladiator fra Tatooine. Ekspert på dødelig nevekampteknikk. Har tilknytninger til dusørjegermiljøet. Sist sett på Tatooine.